Bulgarii au început să ne dea lecţii la capitolul "şosele reparate". La noi, drumul e de trei ori mai prost, dar taxa e de trei ori mai mare

Podul Prieteniei a devenit drumul nervilor de oţel.  Şoferii care vor să treacă Dunărea între Giurgiu şi Ruse se înhamă la o călătorie cu peripeţii. Meniul este complet: dâmburi în asfalt, zdruncinături şi slalom printre gropi. Toate, pe jumătatea românească de pod. Imediat ce treci in partea bulgărească, lucrurile se schimbă radical.

Problemele de pe Podul Prieteniei încep înca de la intrarea în ţară. Singura partea pe care se poate circula lin este cea bulgărească, unde asfaltul a fost reparat.

Taxa de pod percepută de autorităţile române este de trei ori mai mare decât cea care se plăteşte bulgarilor. Şi totuşi, asfaltul nostru este de trei ori mai prost.

Numai anul trecut, Compania Naţională de Drumuri a încasat aproape 10 de milioane de euro din taxa de utilizare a podului.

Proiectul Răsuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…

Hidroizolare balcoane, terase, trotuare, băi şi bucătării

hidroizolatii balcoane terase trotuare bai bucatarii
HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii pentru balcoane si terase.

Hidroizolare Perfecta la terase si balcoane. Garantii reale de la 10 pana la 100 de ani.