Când directorul executiv al lui Radcrete a vizitat ultima dată Suedia în 1996, betoanele cu cenuși zburătoare erau mult utilizate mai ales în domeniul infrastructurii.

În mediul aspru al Suediei, efectele au devenit evidente și deosebit de vizibile în scurt timp, mai ales în cazul podurilor, care nici nu au ajuns aproape de durata de viață proiectată!

De-a lungul anilor Dl. Byrne a avertizat industria construcțiilor de deteriorarea prematură a betonului provocată de înlocuirea cimentului cu cenuși zburătoare. Dar de-abia recent autoritățile suedeze au ascultat și au eliminat utilizarea acestor tipuri de betoane în proiectele de infrastructură.

Astfel, cu mare plăcere menționăm o referință frumoasă din 2017 la un pod feroviar impermeabilizat cu RADCON Formula #7 în Linköping, Suedia. Suprafața tratată a fost de 380 mp.

Reprezentanții noștri exclusivi – WaterResisted Suedia, au tratat tablierul podului acestei noi căi ferate de mare viteză, proiectate pentru viteze de tren de până la 320 km / h.

Mai mult, aceasta face parte din Proiectul East Link, o modernizare majoră a rețelei feroviare de nouă generație din Suedia, proiectată pentru construcția a circa 150 de km de cale ferată nouă, 200 de poduri și 20 km de tuneluri.

sursa

Reparații la terase

HIDROIZOLATII DEFINITIVE
https://terase.afacereamea.ro/

Pentru terasele de bloc sau de birouri acoperite cu membrane bituminoase cele mai potrivite produse de reparatii sunt IMPERMIX PU. Aveti garantii adevarate de 10-35 de ani. Practic sunt inerte la influentele de mediu iar durata lor de viata este nelimitata.

Programati-va acum interventia pe terase ca sa nu fie prea tarziu.

Proiectul Răsuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…