Când directorul executiv al lui Radcrete a vizitat ultima dată Suedia în 1996, betoanele cu cenuși zburătoare erau mult utilizate mai ales în domeniul infrastructurii.

În mediul aspru al Suediei, efectele au devenit evidente și deosebit de vizibile în scurt timp, mai ales în cazul podurilor, care nici nu au ajuns aproape de durata de viață proiectată!

De-a lungul anilor Dl. Byrne a avertizat industria construcțiilor de deteriorarea prematură a betonului provocată de înlocuirea cimentului cu cenuși zburătoare. Dar de-abia recent autoritățile suedeze au ascultat și au eliminat utilizarea acestor tipuri de betoane în proiectele de infrastructură.

Astfel, cu mare plăcere menționăm o referință frumoasă din 2017 la un pod feroviar impermeabilizat cu RADCON Formula #7 în Linköping, Suedia. Suprafața tratată a fost de 380 mp.

Reprezentanții noștri exclusivi – WaterResisted Suedia, au tratat tablierul podului acestei noi căi ferate de mare viteză, proiectate pentru viteze de tren de până la 320 km / h.

Mai mult, aceasta face parte din Proiectul East Link, o modernizare majoră a rețelei feroviare de nouă generație din Suedia, proiectată pentru construcția a circa 150 de km de cale ferată nouă, 200 de poduri și 20 km de tuneluri.

sursa

Hidroizolare balcoane, terase, trotuare, băi şi bucătării

hidroizolatii balcoane terase trotuare bai bucatarii
HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii pentru balcoane si terase.

Hidroizolare Perfecta la terase si balcoane. Garantii reale de la 10 pana la 100 de ani.

Proiectul Răsuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…