Skip to main content

Ne dăm mâna cu Bulgaria peste Dunăre. Acest contract semnat va aduce mulţi bani la bugetul ţărilor

Ne dăm mâna cu Bulgaria peste Dunăre. Acest contract semnat va aduce mulţi bani la bugetul ţărilor

Construcţia celui de-al treilea pod peste Dunăre va costa 200-270 de milioane de euro, potrivit studiilor de fezabilitate efectuate, iar amplasarea acestuia urmează să fie stabilită în următoarele două luni, fiind analizate patru variante, relata, în vara acestui an, presa bulgară. Aprobarea a fost emisă în şedinţa de marţi a Guvernului român, prin memorandum. Cele […]

SE POATE! CNADNR face un pasaj între Centura Capitalei şi Domneşti, în urma reclamaţiilor

SE POATE! CNADNR face un pasaj între Centura Capitalei şi Domneşti, în urma reclamaţiilor

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) anunţă, într-un comunicat de presă, că a elaborat studiul de fezabilitate precum şi documentaţia de atribuire aferentă pentru pasajul Domnesti, pasaj suprateran intre Centura Capitalei si Domneşti, acestea fiind deja aprobate în Comitetului Tehnic Economic al CNADNR. Astfel, conform sursei citate, până la începerea efectivă […]

Al treilea pod peste Dunăre va costa 270 de milioane de euro. HARTA posibilelor variante de amplasare

Al treilea pod peste Dunăre va costa 270 de milioane de euro. HARTA posibilelor variante de amplasare

Cele patru variante de amplasare a podului sunt Oriahovo-Bechet, Silistra-Călăraşi, Ruse-Giurgiu şi Nikopol-Turnu Măgurele, a declarat Elean Gagov, expert în Ministerul Dezvoltării Regionale din Bulgaria, relatează Novinite. În a doua fază a studiilor de fezabilitate urmează să fie discutate posibilitatea construcţiei unei linii de cale ferată, precum şi preţul ţintă al proiectului de construcţie a […]

România va construi un pod rutier de mare trafic la frontiera cu Ucraina

România va construi un pod rutier de mare trafic la frontiera cu Ucraina

Un pod rutier de mare trafic ar urma să fie construit peste Tisa. Investiţia este estimată la aproximativ 10 milioane de euro.Podul va fi construit printr-un grant european în dreptul localităţii Tepliţa şi va ajunge pe malul ucrainean în vecinătatea localităţii Biserica Albă. Pod peste Tisa Noul președinte al Administrației Regionale de Stat Transcarpatia, Valeri […]

UE investeşte 176,4 de milioane de euro pentru modernizarea ecluzelor Canalului Dunăre-Marea Neagră

UE investeşte 176,4 de milioane de euro pentru modernizarea ecluzelor Canalului Dunăre-Marea Neagră

La sediul Companiei Naţionale Administraţia Canalelor Navigabile (CNACN) SA din Agigea s-a semnat, vineri, contractul de proiectare şi execuţie pentru modernizarea echipamentelor şi instalaţiilor ecluzelor de la Canalul Dunăre-Marea Neagră între beneficiarul proiectului şi consorţiul câştigător al licitaţiei. Directorul general al CNACN, Daniel Georgescu, a afirmat, într-o conferinţă de presă, că proiectul urmăreşte creşterea gradului […]

Cum arata din avion Podul "Noua Europa" dintre Calafat si Vidin

Cum arata din avion Podul "Noua Europa" dintre Calafat si Vidin

Podul Calafat-Vidin       Foto: DanubeBridge2.com Podul Calafat-Vidin, cel de-al doilea pod intre Romania si Bulgaria, a fost fost deschis traficului rutier si feroviar in urma cu aproape doua saptamani, iar compania care s-a ocupat de constructia mega-proiectului de infrastructura a publicat recent o serie de fotografii din avion cu podul denumit “Noua Europa” (“New […]

BULGARII NE PUN LA ZID: Partea românească a podului Giurgiu-Ruse, plină de gropi enorme

BULGARII NE PUN LA ZID: Partea românească a podului Giurgiu-Ruse, plină de gropi enorme

Carosabilul de pe partea românească a podului peste Dunăre între Giurgiu şi Ruse este acoperit de gropi enorme, transmite vineri agenţia de ştiri sofiotă BGNES. Din cauza ‘craterelor’ şoferii sunt nevoiţi să facă un slalom, afirmă un reporter al agenţiei. Situaţia este într-adevăr gravă după ploile şi topirea zăpezii. Potrivit agenţiei, autorităţile române au aplicat […]

Am hidroizolat Podul Giurgiu-Ruse cu Radcon Formula #7

Am hidroizolat Podul Giurgiu-Ruse cu Radcon Formula #7

In 2011 am hidroizolat si protejat podul Giurgiu-Ruse pe portiunea bulgara. Dupa indepartarea stratului de asfalt si repararea betonului tablierului am facut o hidroizolatie de nota 10 folosind Radcon Formula #7, cel mai performant produs de hidroizolatii din lume. Articole asemănătoare si de interes pentru dvs BULGARII NE PUN LA ZID: Partea românească a podulu…

Podul de piatră al lui Ştefan cel Mare

Localitatea: sat NEGOIEŞTI, com. ŞTEFAN CEL MARE Adresa: Şoseaua Oneşti-Adjud km. 24 Telefon: 0234/339000 Cod LMI (Lista Monumentelor Istorice): BC-II-m-A-00863 Scurtă descriere Podul a fost construit din porunca lui Stefan cel Mare, peste pârâul Gârbovana, despre care traditia zice ca “a costat un kertic domnesc de 2000 oca sare”, asa cum arata S.P. Radian. Doctorul […]

Bulgarii au început să ne dea lecţii la capitolul "şosele reparate". La noi, drumul e de trei ori mai prost, dar taxa e de trei ori

Bulgarii au început să ne dea lecţii la capitolul "şosele reparate". La noi, drumul e de trei ori mai prost, dar taxa e de trei ori mai mare

Podul Prieteniei a devenit drumul nervilor de oţel.  Şoferii care vor să treacă Dunărea între Giurgiu şi Ruse se înhamă la o călătorie cu peripeţii. Meniul este complet: dâmburi în asfalt, zdruncinături şi slalom printre gropi. Toate, pe jumătatea românească de pod. Imediat ce treci in partea bulgărească, lucrurile se schimbă radical. Problemele de pe […]