Soferii care au circulat luni pe Pasajul Basarab au observat cu stupoare ca noua constructie a Capitalei are deja gropi, in ciuda faptului ca s-a lucrat mai bine de 5 ani pentru a se ajunge la stadiul de finalizare. S-a vorbit intens despre motivul care a stat la baza acestor gropi, foarte multi specialisti fiind de parere ca asfaltul si calitatea sa indoielnica au dat nastere crapaturilor aparute in zona podului hobanat.

Pasajul BasarabDoar ca reprezentantii Primariei Capitalei sustin ca vina nu este a constructorului si subliniaza ca din punct de vedere al calitatii, asfaltul folosit pe Pasajul Basarab nu incalca nicio prevedere din contract.

“Nu este de la asfalt, ci un fenomen datorat apei stranse in zona cofrajelor pierdute din polistiren folosite la turnarea betonului, unde s-au strans aburi sub presiune”, a explicat Ioan Dedu, director general adjunct pentru infrastructura de transport in Primaria Generala a Municipiului Bucuresti, potrivit Romania Libera.

Cum ar fi putut fi evitat acest scenariu? Destul de simplu: pasajul ar fi trebuit sa ramana inchis pentru inca sase luni, timp in care apa se putea evapora. Desigur, aceasta solutie era de neacceptat pentru bucuresteni, dar si pentru Primarul Sorin Oprescu care s-a grabit sa dea in folosita noul pasaj.

“Ganditi-va ca sunt 100.000 de vehicule care il folosesc zilnic si fiecare economiseste un litru de benzina, adica aproximativ un euro. Rezulta economii de 100.000 de euro pe zi, adica 3 milioane de euro pe luna sau 40 de milioane euro pe an. Constructia efectiva a podului a costat 170 de milioane de euro, ceea ce inseamna ca acesta se amortizeaza in perioada sa de garantie”, a mai explicat oficialul din Primarie. sursa

Proiectul Răsuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…

Reparații la terase

HIDROIZOLATII DEFINITIVE
https://terase.afacereamea.ro/

Pentru terasele de bloc sau de birouri acoperite cu membrane bituminoase cele mai potrivite produse de reparatii sunt IMPERMIX PU. Aveti garantii adevarate de 10-35 de ani. Practic sunt inerte la influentele de mediu iar durata lor de viata este nelimitata.

Programati-va acum interventia pe terase ca sa nu fie prea tarziu.