Viaductul de la Aciliu, parte a tronsonului de autostradă Sibiu – Orăştie, a început să prindă contur. Construcţia în lungime de circa un kilometru şi cu o înălţime maximă de 74 de metri, cât un bloc cu 20 de etaje, trebuie finalizată în aprilie anul viitor.

Acesta este cel mai lung viaduct construit până acum în România. Autostrada va fi suspendată pe 12 piloni uniţi de grinzi ce cântăresc 380 de tone fiecare.

Pe şantierul din lotul 3 al tronsonului de autostradă Sibiu – Orăştie, în lungime de 22 km, italienii de la Impregilo au angajat 100 de oameni. La sudarea şi montarea traveelor viaductului de la Aciliu lucrează 35 de muncitori, dintre care opt italieni şi restul români. Lucrările la acest lot au început în 20 iunie anul trecut, odată cu cele pentru întregul tronson Sibiu – Orăştie, şi necesită o investiţie de 142,7 mil. euro.

Tronsonul de autostradă Sibiu – Orăştie are o lungime de circa 82 de kilometri şi va necesita investiţii totale de 605 mil. euro, fără TVA, susţinute în proporţie de 85% de către Comunitatea Europeană şi restul de 15% de către guvernul român. Tronsonul a fost împărţit în patru loturi: primul, în lungime de 24 km, a fost atribuit austriecilor de la Strabag, al doilea, de 19 km, consorţiului Straco – Studio Corona, al treilea, de 22 km, italienilor de la Impregilo şi cel de-al patrulea, în lungime de 17 km, a fost atribuit consorţiului Astaldi – Euro Construct Trading 98 – Astalrom.

Sursa: www.capital.ro – 15.11.2012

Fundaţii, Subsoluri / Demisoluri, Camere Tehnice, Beciuri / Pivniţe / Crame

HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii nu doar produse.

Impermeabilizari 100% de betoane, sape si tencuieli. Garantii de 10-60 de ani. Pardoseli. Solutii anti-condens, anti-mucegai, anti-igrasie.

Proiectul Răsuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…