Cutremurul din 1995 din Kobe

Prabusirea a 18 deschideri (pe o lungime totală de 630 m) ale podului autostrăzii suspendate Hanshin Expressway Route 3  din Fukae, în cutremurul din 1995 din Kobe (Japonia) a fost  cercetata pentru a i se descoperi cauzele. Tablierul de beton ce s-a răsturnat a fost conectat monolitic (forma “Piltz”) la pile circulare de 3,1 m diametru, fundate pe grupuri de 17 piloni infipti în aluviuni de nisip și pietriș. Multi proiectanti considera ca prabusirea a fost cauzată de proiectarea structurala incorecta: armare longitudinala insuficienta și prematur terminata, ancorare inadecvata și rezistenta insuficientă la forfecare (pentru intensitatea mare de scuturare).

pod cazut in cutremurul din 1995 din Kobe, Japonia

Fundaţii, Subsoluri / Demisoluri, Camere Tehnice, Beciuri / Pivniţe / Crame

HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii nu doar produse.

Impermeabilizari 100% de betoane, sape si tencuieli. Garantii de 10-60 de ani. Pardoseli. Solutii anti-condens, anti-mucegai, anti-igrasie.

Proiectul Răsuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…