Cutremurul din 1995 din Kobe

Prabusirea a 18 deschideri (pe o lungime totală de 630 m) ale podului autostrăzii suspendate Hanshin Expressway Route 3  din Fukae, în cutremurul din 1995 din Kobe (Japonia) a fost  cercetata pentru a i se descoperi cauzele. Tablierul de beton ce s-a răsturnat a fost conectat monolitic (forma “Piltz”) la pile circulare de 3,1 m diametru, fundate pe grupuri de 17 piloni infipti în aluviuni de nisip și pietriș. Multi proiectanti considera ca prabusirea a fost cauzată de proiectarea structurala incorecta: armare longitudinala insuficienta și prematur terminata, ancorare inadecvata și rezistenta insuficientă la forfecare (pentru intensitatea mare de scuturare).

pod cazut in cutremurul din 1995 din Kobe, Japonia

Proiectul Răsuceni

Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…

Fundaţii, Subsoluri / Demisoluri, Camere Tehnice, Beciuri / Pivniţe / Crame

HIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii nu doar produse.

Impermeabilizari 100% de betoane, sape si tencuieli. Garantii de 10-60 de ani. Pardoseli. Solutii anti-condens, anti-mucegai, anti-igrasie.