Cutremurul din 1995 din Kobe
Prabusirea a 18 deschideri (pe o lungime totală de 630 m) ale podului autostrăzii suspendate Hanshin Expressway Route 3 din Fukae, în cutremurul din 1995 din Kobe (Japonia) a fost cercetata pentru a i se descoperi cauzele. Tablierul de beton ce s-a răsturnat a fost conectat monolitic (forma “Piltz”) la pile circulare de 3,1 m diametru, fundate pe grupuri de 17 piloni infipti în aluviuni de nisip și pietriș. Multi proiectanti considera ca prabusirea a fost cauzată de proiectarea structurala incorecta: armare longitudinala insuficienta și prematur terminata, ancorare inadecvata și rezistenta insuficientă la forfecare (pentru intensitatea mare de scuturare).
Proiectul Răsuceni
Aflați despre proiectul de ridicare din sărăcie a unuia din cel mai sărace sate din România. Contribuiți cu resurse, idei, instrumente…
Fundaţii, Subsoluri / Demisoluri, Camere Tehnice, Beciuri / Pivniţe / Crame
HIDROIZOLATII DEFINITIVE
Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii nu doar produse.
Impermeabilizari 100% de betoane, sape si tencuieli. Garantii de 10-60 de ani. Pardoseli. Solutii anti-condens, anti-mucegai, anti-igrasie.
Ieri, in 21 Noiembrie 2016 a avut loc un cutremur mare in Japonia, cu vreo 5 replici. Pe Linkedin, la adresa
http://www.linkedin.com/hp/update/6206732688574021632
s-a difuzat fotografia de mai sus, multi crezand ca este vorba de cutremurul de ieri. Am comentat prompt si am facut referinta la acest articol.